2008. szeptember 24., szerda

fel nem fedezett extrák

Bibliaolvasásra-buzdítás kicsit másképp:

Ha élvezni akarod az előnyöket

Dr. Tony Evans azt írja a Life Essentials (Az élet lényege) c. könyvében: "Már sok éve megvan a mostani autóm, de az első két évben ki sem nyitottam a használati utasítását. Ez akkor változott meg, amikor egyszer lerobbant, és el kellett vinnem szervízbe. A szervízfőnök el kezdte mutogatni, hogy mi mindennel van felszerelve a kocsim. Felét sem tudtam a dolgoknak, amiket mutatott, mert soha sem nyitottam ki az autó könyvét. Megmutatta például, hogy a kocsim beépített telefonkihangosító-rendszerrel rendelkezik, és elmagyarázta, hogyan kell használni az autótelefont, anélkül, hogy balesetveszélyes lenne tárcsázni. Csodálkozva hallgattam, és közben gyorsan elhatároztam, hogy az lesz a legjobb, ha minél előbb elolvasom az autóm kézikönyvét. Nem azért olvasgatom a használati utasítást, hogy kipipálgassam, hogy hány fejezetet olvastam már, vagy hogy részeket memorizáljak belőle. Azért olvasom, mert így tudom kihasználni azt a sok extrát, amit a gyártó az autóval adott nekem." Tehát, ha élvezni akarod az előnyöket, OLVASD A KÖNYVET!
:)
naps

U.i.: Olvastam reggel, gondoltam, ezt nektek is tudnotok kell!

2 megjegyzés:

achilla írta...

de szívesen lennék én is ott köztetek fehérváron

Mirjam írta...

Gyere! Szívesen látunk bármikor!
:)