2008. szeptember 18., csütörtök

szeretem szerepem from magdaanya

szeretem szerepem

"Férfiak! Úgy szeressétek feleségeteket, ahogyan Krisztus is szerette az egyházat, és önmagát adta érte," (Ef. 5:25)
"Ugyanígy, ti asszonyok, engedelmeskedjetek férjeteknek, ..." (1Pt. 3:1)

Feltűnt ez már valakinek? Férfiak: szeressétek a feleségeteket! Nők: engedelmeskedjetek a férjeteknek!
De hát - én, mint nő - meg vagyok győződve, hogy szeretnem sokkal könnyebb, mint engedelmeskednem (tisztelnem). És tudom, hogy a pasik is könnyebben elintézik a dolgot az "igazán tisztelem a feleségem"-mel, mint hogy "látványosabban" szeretnének.
Na épp ezért hívja fel a figyelmet az Ige erre a dologra. A "szeretem-szerepem" belém van égetve - genetikai :). Azt a bizonyos másik dolgot (engedelmesség, tisztelet) meg kell tanulnom, oda kell rá figyelnem: tudatosan!
És azt hiszem, ugyanez a helyzet a másik féllel is! :))

http://magdanya.blogspot.com/2008/09/szeretem-szerepem.html

Nincsenek megjegyzések: