2008. szeptember 18., csütörtök

ez meglőtte...



 
 

Sent to you by Balázs via Google Reader:

 
 

via magdanya gondolatai by én on 9/17/08

"Ha valakit meglőnek, megkeresik, hol hatolt be a golyó."
Ezen aztán érdemes eltűnődni!
Sokszor észrevettem már magunkon, hogy amikor bántjuk egymást, tulajdonképpen nem is ez a "célunk". Úgy értem, valami más okból kapcsolódik be a "most megbántalak" gomb. Azt hiszem, inkább arról lehet szó, hogy magam már egy megbántott állapotban vagyok, és - hát mondjuk úgy: tehetetlenségemben - tovább bántok.
Jó lenne, ha fel tudnám magamban fedezni, és elfogadni, hogy esetleg sebzett vagyok... ezért viselkedek "betegesen". És ha ez a tudat már megvan, ez jó, de nem elég, hogy meggyógyuljak. Mert ha a golyó még bent van, el is mérgesedhet. Meg kell keresni, hol ment be (az életem melyik területén), aztán óvatosan, nehogy más "szervemet" is roncsoljam, ki kell emelni az idegen anyagot, és már csak a fertőtlenítés marad! :)
Ja és egyébként ha nekem már nem fáj, sokkal fogékonyabb leszek arra, hogy mások fájdalmával tudjak azonosulni.

 
 

Things you can do from here:

 
 

Nincsenek megjegyzések: