2008. szeptember 16., kedd

2007-10-14 Ifikonfi - Börtönmisszió

A börtönt megjárva

Számomra ez a konfi biztosan emlékezetes marad, mert nagyon sok emlékezetes dolog történt itt. Először voltam ilyen konferencián, ahol a lelki dolgokat ötvöztük a gyakorlattal is, ami annyit jelentett, hogy voltak különböző szolgálati területek ami közül lehetett választani. Amikor eldöntöttem, hogy a börtönmissziót választom, először kicsit huzakodtam tőle, de így utólag nagyon hálás vagyok Istennek, hogy nem tántorodtam meg.Mi ezzel a kis csoporttal az őrök gyermekei felé szolgáltunk, a 7 és 14 éves korosztály közötti gyerekeknek. Nagyon tetszett különösen az a hangulat ami ott volt, és jó volt látni, hogy a gyerekek arcára egy kis mosolyt csentünk. Többfajta programot szerveztek a tesók, amibe minket is belevontak. Személy szerint örülök annak, hogy én is szolgálhattam, és ezáltal én is épülhettem lelkileg. Voltak éneklések, egy kis játékos bibliai üzenet, melyet mi jelenlevők játszottunk el, aztán volt még egy kis „kreatív sarok” is, hol képeslapokat készíthettek a gyerekek. Jó volt látni, hogy olyan nagy beleéléssel, boldogan készítették azokat a szép kis képeslapokat. A legvégét énekléssel és imával zártuk, majd elköszöntünk tőlük. Ez a másfél óra egy örök emléket hagyott a szívemben,arról a csodás hangulatról, és, hogy együtt tudtunk szolgálni Jézus dicsőségére.


Óvári Nimród

Nincsenek megjegyzések: